Forum Gothic Strona Główna Gothic
Witamy na Forum Gothic'a!


Oto solucja do Gothic 2

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gothic Strona Główna -> Solucja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Shadow
Administrator ( Zakon Ognia)



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja się tu wziąłem?

 PostWysłany: Śro 14:11, 31 Sty 2007    Temat postu: Oto solucja do Gothic 2 Back to top

Rozdział I
Grę rozpoczynamy oglądając filmik. Xardas opowiada nam, co się działo podczas naszej nieobecności. Naszym głównym zadaniem jest zdobycie potężnego artefakt OKA INNOSA.

Zadanie nie jest łatwe:) Po rozmowie przeszukujemy całą wieże i czytamy wszystkie książki. Warto przełączyć dźwignie po prawej stronie kominka. Wtedy otworzą się kraty.

Po spenetrowaniu wieży wychodzimy na zewnątrz. Idziemy ścieżką, koło owcy, po prawej stronie leży szkielet z ginem i sztyletem. Warto pójść w stronę wodospadu. Zabijamy goblina i idziemy bokiem pod drzewo, tam leży szkielet z miksturami i zwojami. Wracamy spowrotem na ścieżkę Idziemy dalej zabijamy młodego wilka. Idziemy dalej i zabijamy 2 gobliny biesiadujące koło ogniska. Zabieramy zardzewiały topór wbity w konar. Po drodze spotykamy bandytę. Można go zabić, ( co odradzam) lub zaprzyjaźnić. Jeśli powiemy mu, że przybywamy z gór i jesteśmy skazańcem to wyjawi nam imię ich przywódcy. W jaskini siedzi jego dwóch "kolegów" możemy ich zabić, lecz odradzam, bo nie jesteśmy jeszcze wystarczająco silni. Idziemy, więc ścieżką dalej aż dojdziemy do kapliczki Innosa. Teraz musimy iść blisko ściany, (jeśli chcemy dalej żyćSmile) spotykamy farmera maleth'a rozmawiamy z nim i dowiadujemy się, że właścicielem tego gospodarstwa jest niejaki Lobbart. Udajemy się do niego i mówimy mu po krótkiej rozmowie, że jesteśmy za farmerami i chcemy dla niego pracować.

Uwaga!!!:Omijamy kupca Cantara, aby nie dostać później nieprzyjemnej misji!!!!

Pierwszy quest poboczny: Lobbart każe nam powyrywać rzepę z pola obok. Gdy to już zrobimy rozmawiamy z nim jeszcze raz. Zanosimy rzepę do domku i dajemy ją żonie Lobbarta. Wracamy do niego i bierzemy wdzianko po niższej cenie.

Drugi quest poboczny: Żona Lobbarta prosi nas abyśmy kupili dla niej nową patelnię (UWAGA!!! Podchodzimy do skrzyni w drugim pokoju i zabieramy z niej strój zakładamy go na siebie i idziemy dalej na pola) na polach rozmawiamy z Vinem i przyjmujemy zadanie żeby kupić wino. Idziemy do Kupca Cantara (tego na ławce obok koło wozu leży zwój) mówimy mu, że jesteśmy farmerem i kupujemy patelnie i wino. Wracamy do Vina i dajemy mu wino, a patelnie wręczamy żonie Lobbarta. Po wykonaniu tego zadania odkładamy strój do kufra i wracamy do właściciela gospodarstwa (Lobbarta). I bierzemy ubranie po niższej cenie.

Gdy mamy strój farmera idziemy do Maleth'a, powie nam jak dostać się do miasta. Po rozmowie udajemy się do bramy gdzie stoją dwaj strażnicy. Mówimy im, że jesteśmy farmerem i idziemy do kowala. Gdy wejdziemy do środka zatrzyma nas Lothar. Powie nam o panujących w miescie prawach oraz jak dostać się do górnego miasta. Teraz najlepiej wykonać wszystkie misje w mieście i zdecydować się czy chcemy zostać strażnikiem, lecz najpierw musimy zostać czeladnikiem u jednego z mistrzów (Bospera, Harada lub Constantina). Jeżeli jednak chcemy zostać magiem idziemy na plac wisielców i rozmawiamy z Ulfem, albo jeżeli chcemy przyłączyć się do najemników udajemy się do portu i rozmawiamy z Laresem.

Uwaga!!!:Jeżeli nie czujemy się na siłach lepiej omijać Moe koło karczmy w porcie.

Farma Onara / Najemnicy później łowcy Smoków

Jeżeli chcemy być najemnikami udajemy się na farme Onara, którą zaprowadzi nas Lares. Po drodze ścierzką pokonujemy Bustera (jużeli czujemy się dość silni). Nasepnie idąc dalej ścierzką spotykamy Sentenze, który chce od nas 50 szt. złota (możemy także wyzwać go na pojedynek, jednak odradzam tego ponieważ bez dobrego oręża nie mamy szans.) Gdy spróbujemy go ominąć złapie nas Raul i zawoła Sentenze (wtedy będzie nieciekawie). Gdy wejdziemy już na farme idziemy do duzego budynku na przeciwko. Mówimy strażnikom, że znamy Lee i wchodzimy do środka. Teraz należy wejść w drzwi po prawej. Lee sam nas zaczepi. Powie, że jeżeli chcemy do nich dołączyć musimy pokazać najemnikom, nasze stare umiejętności i zdobyć ich poparcie.
- Wilk da nam swoje poparcie po znajomości
- Cipher chce odzyskać swoją paczke ziela, która leży w skrzyni w magazynie w mieście Khorinis
- Rod karze nam podnieśc jego miecz (30 siły)
- Dla Raula mamy przynieść skóre czarnego trola
- Torlof wyśle nas na farme Bengara gdzie mamy zabic dwóch strażników zagrażających farmie, a później wyśle nas do Sekoba na farme po pieniadze. Sekob nie odda pieniędzy wiec trzeba będzie je wydobyc siłą.

Korinis Miasto / Straż Miejska później Paladyni

Aby zostać przyjętym musisz zostać czeladnikiem kowala Harada, łuczarza Bospera lub alchemika Constantina. Aby cię zatrudnili będziesz musiał wypełnić zadania 4 z 5 mistrzów
- Bosper - nauczy cię skórowania zwierząt i będzie chciał 6 skór wilków
- Harad - chce abyś mu przyniósł broń orka. Jak zdobyć taką broń opisano dokładnie w dziale porady, lecz jest jeszcze jeden sposób: można ją kupić u najemnika Ciphera. Jak po narzekasz jakie to trudne to każe ci zabić bandytów, którzy okradli kupca Hakona
- Constantino - da ci listę ziół które masz mu przynieść. Gdzie można znaleźć te zioła powie ci kupiec Zuris.
- Matteo - pomoże ci jeśli odzyskasz jego pieniądze od Gritty. Pieniądze można jej zabrać lub zapłacić za nią
- Thorben - zgodzi się byś został czeladnikiem w mieście jeśli pobłogosławią cię Vatras i np. Daron
Kiedy zostaniesz czeladnikiem idź do Lorda Andre i powiedz, że chcesz zostać strażnikiem. UWAGA- możesz być czeladnikiem i nie przyłączać się do straży.

Klasztor / Nowicjusze później Magówie Ognia

Jeśli chcesz zostać nowicjuszem musisz złożyć ofiarę w wysokości 1000 sztuk złota i owcy. Owcę można kupić u Pepe na farmie Onara, a pieniądze musisz jakoś zarobić. Jak będziesz szedł z owcą do klasztoru to uważaj by nie zaatakowały cię zwierzęta i by owca nie spadła z mostu prowadzącego do klasztoru. Kiedy będziesz mógł wejść porozmawiaj z Parlanem powie ci co i jak. Teraz twoim celem jest zostanie magiem. Oto zadanie, które musisz wykonać:
- Parlan - zleci ci pozamiatać komnaty. Aby tego dokonać musisz mieć pomocników (4 wystarczy). Pomóc zgodzą się: Babo, jeśli dacz mu zwój pięść wichru, nowicjusz z klasztoru za 50 sztuk złota oraz drugi nowicjusz z klasztoru i nowicjusz z piwnicy za darmo.
- Gorax- zadanie pierwsze: musisz rozdać nowicjuszom kiełbaski, pamiętaj o Pedro przed klasztorem i nowicjuszach w piwnicy
Zadanie drugie: musisz sprzedać wino właścicielowi tawerny za 240 stuk złota. Gospodarz będzie chciał cię jednak oszukać i dać ci tylko 100 sztuk. Goraxowi musisz oddać 240 sztuk złota, bo inaczej popsujesz zadanie
- Neoras - zadanie pierwsze: Neoras prosi cię byś odnalazł jego zagubioną recepturę. Pergamin z nią znajdziesz w spiżarni jednak najpierw pokaż recepturę Opolosowi - będzie cię uczył jak być silniejszym
Zadanie drugie: Neoras prosi cię o 7 ognistych pokrzyw. Rośliny te znajdziesz koło mostu do klasztoru i np. koło kręgu na farmie Sekoba.
- Paladyn w kaplicy powie ci, że pomocy potrzebuje Isgaroth (kapłan w drodze do klasztoru) Isgaroth ma problem z czarnym wilkiem. Zabicie bestii rozwiąże problem. Teraz porozmawiaj z Parlanem da ci klucz do biblioteki. W bibliotece Karras poprosi cię o przyniesienie 3 zwojów od Ignaza. Przeczytaj też wszystkie księgi dowiesz się o Próbie Ognia.
- Próba Ognia - idź do Pyrokara i powiedz mu, że chcesz poddać się próbie. Dostaniesz zadanie od każdego z członków wielkiej rady.
Pyrokar - każe ci podążać ścieżką wiernych. Po prosty idź drogą jak do czarnego trolla. Jednak koło jeziora skręć w prawo i idź dalej ścieżką. Po dotarciu do ostatniej kapliczki idź wzdłuż skały na końcu kotliny znajdziesz jaskinię (wejście jest zarośnięte roślinami). Wejdź do jaskini i udaj się w prawo, wejdź na podwyższenie, otwórz kufer i weź znajdującą się tam runę. Teraz możesz wracać do klasztoru, jednak kilku nowicjuszy, którym się nie udało będzie chciała cię powstrzymać.
Serpentes - da ci zadanie pokonania żywej skały. Najpierw idź do klasztornych piwnic i uśpij czarem nowicjusza pilnującego młota. Zabierz młot. Idź tą samą drogą, co poprzednio jednak przed mostem gdzie stał bandyta skręć w las. Znajdziesz tam golema, którego z łatwością pokonasz zabranym młotem
Ulthar- dla niego masz wykonać runę ognistej strzały. Aby zrobić taką runę musisz mieć: pustą runę, zwój z czarem ognista strzała, 1 siarkę. Jak masz potrzebne rzeczy idź do Hyglasa który nauczy cię odpowiedniej formuły (musisz mieć 5 punktów nauki). Runę stworzysz na stole runicznym. Udaj się do Ulthara, który zaliczy ci zadanie. Porozmawiaj z Pyrokarem, który uczyni cię magiem. Teraz możesz stanąć przed obliczem Lorda Hagena

Rozdział II
Khorinis
W rozmowie z Lordem Hagenem dowiesz się, że otrzymasz Oko Innosa, jeśli dostarczysz mu dowodów na istnienie smoków. Wystarczające dowody może dać ci Garond dowódca paladynów w górniczej dolinie. Otrzymasz klucz otwierający drzwi do przełęczy. Póki jesteś w górnym mieście idź do kupca Lutero, powie ci on, że interesują go pazury jakiegoś specjalnego zębacza. Teraz możesz iść do górniczej doliny. Jak dojdziesz do wrót przełęczy porozmawiaj z stojącymi tam paladynami, pozwolą ci wejść. Idąc do kolonii więziennej trzymaj się lewej ściany wąwozu. W pewnym momencie zauważysz most skalny i w ścianie będzie wejście do jaskini prowadzącej do mostu. Przejdź tamtędy teraz przez most i wejdź do kopalni. Jeżeli nie chcesz mnie słuchać, to do kolonii można też się dostać idąc drogą prosto Jednak to rozwiązanie polecam tylko tym, którzy koniecznie chcą dostać baty, dalej znajduje się około 15 orków i są wśród nich szamani, więc nie myśl na razie o tej ścieżce.
Górnicza Dolina
Tak czy inaczej znajdujesz się w górniczej dolinie. Niestety nie zależnie, o której godzinie tam wszedłeś jest północ. Jeśli grałeś w Gothic I to powinieneś rozpoznać okolice dawnej opuszczonej kopalni. Idź ścieżką w dół jak dojdziesz do kotlinki gdzie jest kilka krwiopijców nie idź w prawo, znajduje się tam smoczy zębacz, który takich jak ty zjada na śniadanie... o przepraszam kolację:)Jeżeli jednak czujesz się na siłach możesz go zabić (exp., miecz paladyna i runa światło) Jak pójdziesz dalej ścieżką w dół włączy się filmik z atakiem smoków na dawny Stary Obóz. Kontynuując swoją wędrówkę spotkasz zwiadowcę. Porozmawiaj z nim i zgódź się przekazać jego wiadomość dla Orika, w zamian za to powie ci jak dostać się do zamku. Możesz zrobić tak jak powiedział ci to zwiadowca lub wypróbować następujących metod: przepłynąć pod zamek wypić eliksir szybkości i wbiec na taran lub przemienić się w jakieś zwierzę (uwaga! Nie wszystkie zwierzęta są tolerowane przez orków) i podejść pod taran, musisz przemienić się z powrotem w człowieka przed taranem (inaczej będzie strzelał kusznik z murów). W zamku porozmawiaj ze wszystkimi, dowiesz się, że Gorn siedzi w więzieniu, a Diego został znowu zesłany do kopalni. Gorna możesz wykupić za 1000 sztuk złota (250 dołoży Milten a drugie tyle Gorn ma schowane w worku w zwalonej wieży). W grze jest pewien błąd, który możesz bezwzględnie wykorzystać, a mianowicie żadne stworzenia poza tobą nie mogą wchodzić na taran. Teraz, jeśli masz dobrą broń dalekiego dystansu lub czary to sprowokuj kilku orków wbiegnij na taran i... kasuj doświadczenie:).
Na mapie otrzymanej od Garonda są zaznaczone miejsca wydobycia. Idź w kierunku starej wieży Xardasa, pamiętaj o unikaniu orków i kłopotów. Przed jedną z kopalni leży dużo kości i znajduje się ciało paladyna, do tej nie wchodź. Natomiast druga kopalnia pilnowana jest przez paladyna Fajetha. Udzieli ci on informacji o wydobyciu, jeśli rozwiążesz problem z zębaczmi. Musisz zabić przywódcę stada, który znajduje się koło wieży strażniczej nieco na północ od kopalni. Zanim tam się udasz upewnij się, że możesz usuwać pazury, ponieważ pazurów od przywódcy stada poszukuje kupiec Lutero. Po zabiciu potwora idź do Fajetha, który powie ci ile wydobyli rudy. O stanie wydobycia w dwóch pozostałych kopalniach bez problemu poinformują cię Diego i Marcos (obydwaj są zaznaczeni na mojej mapie). Jak dowiesz się już wszystkiego idź do Garonda i zdaj raport. Zanim jednak to zrobisz upewnij się, że większość zadań na terenie wyspy Khorinis masz wykonane, bo zrobi się tam dość niebezpiecznie. Jak otrzymasz list opisujący sytuację udaj się do miasta Khorinis do Lorda Hagena. Kiedy wyjdziesz z górniczej doliny (najlepiej przez kopalnię) rozpocznie się rozdział 3.
Rozdział III
Idź do bramy przełęczy. Przed nią spotkasz poszukiwacza, który (jak każdy sługa zła) powie nam, że zło zwycięży i że zginiemy... normalka. Wyjdź przez drzwi i przeszukaj martwych paladynów i koniecznie weź runę teleportacji na przełęcz. Przejdź przez mostek i pogadaj z Lesterem. Dostaniesz od niego runę teleprotu do Xardasa. Skorzystaj z niej i powiedz Xardasowi czego się dowiedziałeś. Teraz udaj się do Lorda Hagena. Uważaj, bo teraz drogi są pilnowane przez poszukiwaczy. Najlepiej eliminuj ich z dystansu gdyż kiedy będą ci grozić to rzucą na ciebie urok. W Khorinis zdaj raport Hagenowi to pozwoli ci wziąć Oko Innosa.
Jeśli zauważyłeś brak paladyna Lothara to brawo. Aby dowiedzieć się, co się stało idź do Laresa w porcie. Teraz idź do koszar i pogadaj z Bennetem. Trzeba jakoś chłopu pomóc, idź do Hagena i zapytaj się, kto jest świadkiem. Teraz na górę do Corneliusa, musisz albo mu zapłacić albo przestraszyć to zmieni swoje zeznania, to znaczy da ci swój pamiętnik, w którym opisane jest całe zajście. Teraz możemy udowodnić Lordowi Hagenowi, że Bennet jest niewinny. Udaj się do klasztoru po Oko. Teraz je dostajemy i jest koniec gry:). Tylko żartowałem tak naprawdę to oko zostało skradzione przez nowicjusza Pedla! Musimy go złapać, pomogą ci w tym napotkane osoby.
Oko znajduje się na ołtarzu Kamiennego kręgu (zaznaczonego na mojej mapie), uważaj, bo w okolicy kręci się dość dużo poszukiwaczy. Jak odzyskasz oko idź do Pyrokara i zapytaj się co dalej. Każe ci iść do Vatrasa. Od niego się dowiesz, że oprawę oka musi naprawić zręczny kowal, a oko naprawią trzej najpotężniejsi magowie Vatras, Pyrokar i Xardas. Vatras pójdzie od razu, ale Xardasa i Pyrokara musisz jakoś zachęcić, aby zechcieli ze sobą współpracować. Aby Xardas się zgodził musisz zostać paladynem, magiem lub łowcą smoków (nie może być nowicjusz, strażnik ani najemnik).
By przekonać Pyrokara będziesz mu musiał przynieść książkę z kufra Sekoba (klucz da ci Xardas). Jak będziesz już na farmie idź też do Benneta to naprawi dla ciebie oprawę oka. Teraz musisz jeszcze zdobyć 3 rośliny bagiennego ziela (można kupić np. u Sagitty). Następnie z zielem i naprawioną oprawą udaj się do Kamiennego kręgu gdzie czekają na ciebie magowie. Daj wszystko Vatrasowi i poczekaj ok. 30 sekund. Jeszcze raz porozmawiaj z Vatrasem, odda ci naprawione oko, a Pyrokar opowie ci jak go używać. Jeśli jesteś magiem zostaniesz awansowany na arcymaga ognia. Teraz możesz się udać do górniczej doliny by zapolować na smoki. Jak wejdziesz do górniczej doliny rozpocznie się rozdział 4.
Rozdział IV
Po otrzymaniu Oka udaj się do górniczej doliny. Idąc ścieżką w dół spotkasz grupę łowców smoków. Pogadaj ze wszystkimi. Teraz udaj się do zamku. Garond wyśle cię do Orika po informacje. Orik powie ci o powstaniu wielkiego bagna na zachodzie. Udaj się tam i po drodze porozmawiaj z Cipherem i jego kumplem Rodem - pomogą ci w zabiciu smoka. Jak ukatrupisz bestię (pamiętaj o wcześniejszej rozmowie) zabierz je serce i wróć do zamku.
Naładuj oko, porozmawiaj z Garondem i Orikiem, który skieruje cię do górskiej fortecy. W okolicy kręci się Gorn, jak zawsze chętny do skopania paru tyłków więc zgodzi ci się pomóc. Teraz idź do smoka pogadaj z nim a potem go wykończ. Wśród jego skarbów znajdziesz sekstans dla Ramireza. Znowu wróć do zamku naładuj oko i porozmawiaj z Garondem i Orikiem. Teraz dowiesz się o smoku na szczycie wulkanu. Udaj się tam. Niestety tutaj ci już nikt nie pomoże, smoka musisz zabić sam. Jak "odłożysz uprzejmości na później" i powalisz gada wróć do zamku i powtórz czynności.
Teraz czeka cię wyprawa w krainę śniegów. Spotkasz tam Bulka i Sylwia który zaoferuje swoją "pomoc" w zamian za pokonanie dwóch lodowych golemów. Po pokonaniu golemów wróć do Sylwia który jak przyjdzie walczyć oczywiście stchórzy. Smoka więc musisz pokonać sam. Po tym jak bestia będzie miała z tobą nieprzyjemność weź ukryte pośród skarbów jajo smoka. Podczas powrotu zaatakuje cię Sylwio i Bulko, zabij Sylwia, Bulka możesz nie dobijać. Teraz wróć do zamku i obwieść radosną nowinę, że smoki zostały pokonane. Możesz już wrócić do Khorinis i opowiedzieć Pyrokarowi czego się od smoków dowiedziałeś.
Rozdział V
Po pokonaniu smoków udaj się do Pyrokara, zdaj mu relację z tego czego się dowiedziałeś od smoków i poproś go o pozwolenie przeczytania księgi od Xardasa. Niestety księga zamknięta jest magicznym zamkiem. Musisz wrócić do wieży Xardasa i porozmawiać z stojącym przed nią Lesterem.
Dostaniesz od niego list napisany przez Xardasa, w którym zawarte jest hasło do księgi. Otwórz księgę wypadnie z niej klucz i list. Teraz wracaj do klasztornych podziemi, pociągnij za jedną z lamp a otworzy się przejście. Teraz czeka cię walka z kilkoma szkieletami i demonami. Jak już dotrzesz do tajemnej biblioteki przeczytaj znajdujące się tam księgi, weź mapę, pustą runę oraz butelkę (nie wypijaj).
Wróć do Pyrokara i opowiedz o swoim znalezisku. Teraz będziesz musiał znaleźć ludzi którzy z tobą wypłyną. Mogą to być Angar na farmie Bengara, Wilk, Gorn, Bennet oraz Lee z farmy Onara i Diego, Lares, Vatras, Mario, Girion z Khorinis a także Milten z klasztoru i Lester z okolicy wieży Xardasa. Potrzebujesz teraz tylko kapitana. Mogą to być Torlof, Jorgen lub Jack.
Torlof zgodzi się jeśli otworzysz bramę w zamku w górniczej dolinie. Po prostu musisz zabrać klucz strażnikowi bramy i otworzyć pomieszczenie z dźwignią podnoszącą kratę. Po powrocie Torlof zażąda jeszcze skromnej opłaty w wysokości 2500 sztuk złota. By zwerbować Jorgena musisz wypełnić zadanie od Pyrokara. Jeśli chcesz Jacka za kapitana musisz wypędzić bandytów z jego latarni oraz znaleźć kogoś na zastępstwo (czeladnik kowala się nada). Teraz tylko udaj się do portu daj kapitanowi mapę i idź do kajuty kapitana.
Rozdział VI
Przed tobą najnudniejszy rozdział w całej grze, czeka cię mało walki a dużo biegania i zagadek. No trudno grać trzeba. Na początek pogadaj z członkami twojej załogi i dowiedz się w czym mogą ci pomóc. Teraz wyjdź ze statku i udaj się w głąb wyspy.
Na twojej drodze stanie paru orków, jeśli będziesz miał z nimi jakiekolwiek problemy lepiej wczytaj save'a w Khorinis i zdobądź więcej doświadczenia. Przyj do przodu i morduj orków bez litości aż dojdziesz do jaskiniowego trolla, zabij bestię i wejdź schodami po lewej stronie jaskini. Tam spotkasz Orka Pułkownika z obstawą i koniec drogi, ale z pomocą pośpieszy ci Diego - jeśli go wziąłeś na pokład, a jeśli nie to ja muszę ci pomóc: Często różne przełączniki są schowane w pochodniach. Teraz możesz znowu przejść dalej, tu czeka cię komitet powitalny w postaci poszukiwacza i paru jaszczuroczłeków. A skoro jaszczuroczłekowie to dalej jest..... smok.
Braciszek ognistego smoka nie jest zachwycony z przedwczesnej śmierci jego krewniaków, ale bardzo chętnie do nich dołączy. Teraz pojawił się kolejny problem i znowu moja rada: Niektóre przełączniki można przełączyć celnym strzałem z łuku lub kuszy. Po przejściu mostu zaczyna się właściwa zabawa. Horda szkieletów tylko czeka by znów znaleźć się w piekle. Po wejściu do świątyni wejdź w lewe drzwi (z upadłym paladynem), zabij go i jego sługusów. Teraz prosta droga do komnaty z drzwiami z wizerunkiem głowy.
Udaj się schodami w dół (prawo i lewo) zabij wszystkich, których tam znajdziesz i wciśnij przełączniki z podłogi wyjedzie kolejny użyj go. Teraz nastąpi odblokowanie jednego zamka. Zrób to samo z drugiej strony. Następnie wejdź przez prawe drzwi i opuść kratę. Udaj się na górę, tu musisz wcisnąć przełączniki zgodnie z szyfrem środek - lewo -prawo (patrząc od drzwi). I kolejny zamek odblokowany. Została jeszcze tylko lewa góra. Udaj się tam i zabij klucznika weź od niego klucz otwórz maszynownię i opuść kratę. Wróć na górę tutaj jest szyfr środek - prawo - lewo. Odblokuj ostatni zamek. Przejdź przez drzwi i zabij wszystkich poszukiwaczy jakich spotkasz.
Na końcu sali jest czarny mag (Uwaga na początku walki odbiera ci połowę życia). Zabij go przeczytaj kartkę i zabierz z jego kufra magiczny artefakt otwierający ostatni portal. Po otwarciu drzwi czeka cię ostateczna walka z hersztem wszystkich niemilców Smokiem -Ożywieńcem.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
aaa4
Nowoprzybyły



Dołączył: 14 Lut 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Wto 16:38, 14 Lut 2017    Temat postu: Back to top

fajny teamat

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gothic Strona Główna -> Solucja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach